piątek, 29 listopada 2013

Blogerki Poznan

Zaczynam lubić Facebook :) 
Miałam już taki etap że chciałam się wykreślić ale nadal jestem i zostałam. Jestem na fajnej grupie blogowych mam gdzie można zobaczyć i poczytać fajne blogi. I właśnie tam miedzy postami znalazłam fajny post o spotkaniu mam blogerek w Poznaniu. Więcej można i trzeba poczytać tu Dzidziusiowo 
Pomyślałam czemu nie spróbować czemu nie napisać do dziewczyn i tak zrobiłam :) Wzięłam i szybko napisałam wiadomość a teraz czekam na odpowiedz . Może mi się uda . Wiem że jestem początkująca matka która zaczęła pisać i wkręcać się w ten świat blogowy. Może właśnie taki wypad by mnie nauczył wiele w tym tym świecie :) A taki wypad dla mojej psychiki by był niezły taki samotny wypad do Poznania na stare kąty Wiele by się miejsc zwiedziło ludzi odwiedziło nie jedna herbatę wypiło .
OOOOO jak mi się marzy taki wypad takie wyciszenie :)
Kocham swoje dwa szczęścia ale tez coś dla siebie taka nie wielka odskocznia :)

Wiec teraz czekamy na odpowiedz od dziewczyn . Może akurat będzie pozytywna i trzeba będzie pakować walizki i kupować bilet na pociąg :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz