piątek, 8 listopada 2013

Ciastowo

Lubicie siedzieć w kuchni??
Lubicie mieszać w garnkach, miskach??
Lubicie patrzeć w szybę piekarnika i wypatrywać koniec czasu pieczenia??
Ja na wszystko odpowiem TAK :)
Podobno zawsze miałam smykałkę do kuchni. U mnie w domu łazienka może być mała ale za to kuchnia... Kuchnia powinna być duża, gdzie pomieści duży stół przy którym się pomieści wiele osób.
Kuchnie mają klimat. 
Kiedyś lubiłam gotować i pięć słodkości. Teraz odkąd mąż przyjął pałeczkę ja po prostu piekę torty, ciasta, ciasteczka i różne inne słodkości :) Uwielbiam to tylko niestety za wiele nie mogę bo co za dużo to nie zdrowo :) Żałuję że życie szkolne nie poszło w kierunku gastronomii - cukiernictwa. Chociaż jeszcze wiele przed nami.  Może uda mi się . 
Więc dziś zostało zrobione ciacho oczywiście z pomocą mojej małej Tosienki. Ona lubi pomagać nam w kuchni. A jak wasze dzieci dajecie im pole do popisu w kuchni? 
No dobra ale ciacho które wylądowało dziś w piecu to pleśniak.  Jedno z ulubionych ciast mojego męża.  A przepis skradłam stąd http://madameedith.blogspot.de/2013/07/plesniak.html
Myślę że jutro przy porannej herbatce będzie pyszny.  Ja osobiście nie mam jakiegoś zeszytu z przepisami.  Ubolewam nad tym ale jakoś zawsze brak weny na prowadzenie.  Ja lubię siąść przy kompie poklikać w klawiaturę i wynaleźć jakiś fajny blog kulinarnych i podpatrzyć tam przepis. A najczęściej używam takich stron jak: http://www.kwestiasmaku.com/
http://durszlak.pl/ 
To drugie to wyszukiwarka blogów kulinarnych naprawdę jest spoko polecam :)

1 komentarz: