czwartek, 14 listopada 2013

Pierwsza pomoc

Jak u was jest z pierwszą pomocą?

Ja wam szczerze przyznam się bez bicia że u mnie kiepsko :(:( Źle mi z tym bardzo szczególnie że w domu mam Ratownika medycznego i że przeszłam kiedyś kurs pierwszej pomocy. A o pierwszej pomocy mało teraz wiem. Tak naprawdę to nie wiem jak bym się zachowała przy jakieś sytuacji gdzie trzeba zadziałać, gdzie trzeba by użyć pierwszej pomocy? Może adrenalina by robiła swoje.
Pamiętajcie że każda pomoc jest ważna,  że nie można przejść obojętnie.  Czasem wystarczy zwykłe wyciągnięcie telefonu i zadzwonić po pomoc. A myślę że najgorsze jest dla każdej matki jak coś się dzieje złego z naszym dzieckiem. Jak to on potrzebuje pomocy.

Matka i Ratownik Medyczny w jednym opowiada nam o pierwszej pomocy dla dzieci. I tu polecam tą lekturę http://dzieciakiratuja.blogspot.de/?m=1 Ja będę obserwować i czytać :) A wy ...??

A zdjęcie jest wykorzystane z stronki http://www.wosp.org.pl/

2 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny, rekomendację i zapraszam na kolejne "lekcje"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo będę odwiedzać na pewno i zapraszam do siebie :)

      Usuń