piątek, 24 stycznia 2014

Podróże


Podróże te duże i te male ..

Lubicie podróżować ??
Bo ja czasami tak a czasem po prostu mi się nie chce nie mam weny twórczej na wyjazd. No ale tym razem to ja namówiłam rodzinę na wyjechanie do Polski . Miał być to na początku samotny weekend na spotkanie z innymi fajnymi matkami , bo matka czasem tez musi odsapnąć i być gdzieś sama . A wyszedł rodzinny wyjazd nie na weekend tylko na półtora tygodnia :) No i może to dobrze oderwanie się od całej codzienności .

No i przyszło się pakować . Ja tego osobiście nie lubię i muszę spakować oprócz siebie to dzieciaki i zmieścić się tak żeby weszło do naszego małego autka . Mamy z tym straszny problem i w kocu trzeba pomyśleć intensywnie o wygodniejszym większym aucie dla naszej rodziny .No ale udało się nam spakować i był kierunek Polska-Poznań 


A ta walizkę ostatnio babcia kupiła Antosi na wyjazdy . 
Na szczęście jest taka pakowna że pakuje w nią ciuchy dla dwójki dzieci .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz