niedziela, 30 marca 2014

Przemyślenia



Tak właśnie siedzę w kuchni .
Internet mi szwankuje i nie mogę obejrzeć serialu .
W szklance już prawie dno widać a domownicy każdy śpi w swoich łóżkach . 
A ja tak siedzę i się zastanawiam nad wieloma rzeczami 
nad tym co dalej będzie co nam przyniesie wiosna a co lato .... 
Wiele w życiu jest pytań tych z odpowiedzią i tych bez . 
I tak w głowie jest pytanie ... czy prowadzić dalej bloga ??? 
Czytam codziennie jakieś blogi . Tak naprawdę mam kilka takich do których zaglądam co dziennie są też takie które się znajdują przypadkiem i z nimi zostaje . 
No i w głowie wiele niepokoju .... 
Przecież ja nie robię tak pięknych zdjęć.
Moje to ostatnio robione przypadkiem telefonem komórkowym bez żadnej obróbki bo nie potrafię . 
Z pisaniem.....nigdy nie miałam łatwo . 
Chociaż ten świat blogowy mnie do siebie ciągnie .
Tylko co tu zrobić żeby było lepiej ..... ????
Szczerze mówiąc wzięłam się za to nie mając pojęcia o blogu nic ....
Wiec może trzeba z kimś pogadać kto robi to lepiej , albo poczytać gdzie nie gdzie ....??
No nic na razie myślę, że zostanę a ktoś może pomoże podpowie a moze sama dojde do tego co zrobić żeby i tu było lepiej !!



1 komentarz: