niedziela, 13 kwietnia 2014

Roczek

Miał być wczoraj wpis Jak zwykle się nie wyrobiłam nie ogarnęłam.

Wiec tak się stało 12 miesięcy temu urodził się Jaś .
Nasz uśmiechnięty synuś.
Moim zdaniem jest całkiem inny niż Tosia .
Wiadomo że są życzy w których jesteście podobni W końcu jesteście rodzeństwem.  W dniu swoich urodzin nie stanąłeś na nogi ale coraz pewniej stoisz . 
Twoje ząbki nie za bardzo chcą wyjść. Posiadasz na dziś sztuk sześć. 
Bardzo dużo byś jadł uwielbiasz zupę brokułowa i dziennie wypijasz litr mleka (tak jak Tosia)
Tosia twierdzi że lubisz bajkę Myszka Miki. 
A piosenka która słyszysz zawsze i przylatujesz to z bajki "Kraina Lodu " Ulepimy dziś bałwana
Mówisz nie wiele choć coraz więcej ale takie świadome to Tata a do mnie często wydaje nam się że mówisz po imieniu . 
Jesteś strasznie za Tosia jak rano wstajesz obrazu do niej lecisz jak jest chora to ja przytulasz a ostatnio nawet jak ona płacze to Ty też próbujesz. 
Spać ..... nie lubisz spać co podobno jest dziwne w naszej rodzinie :) 
Co nas wszystkich drażni w Tobie to że strasznie gryziesz Tosia nie raz przez to płakała. Jesteś pogodnym dzieckiem który daje nam wiele szczęścia :*
A imię swe masz po moim ukochanym dziadku.  
Mam nadzieje że będziesz takim fajnym ciepłym i miłym facetem jak on :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz