czwartek, 3 lipca 2014

Być kobietą

Miał być w piątek ale jak zwykle na wszystko nie starcza doby :(
27 czerwiec to kolejne moje urodziny . 
No i kolejne przemyślenia , kolejne stawiane plusy i minusy. Zaczynam zauważać że wszyscy są ważni w moim życiu a ja jestem na końcu . Czy to dobre ?? Wiadomo że najważniejsza rola w życiu kobiety jest być mamą . Tylko czemu jak już jest dziecko - dzieci to zapominamy o sobie o swoich potrzebach o swoim zainteresowaniach . Tylko stajemy się wszystkim dla dzieci i męża . Pamiętajmy że jesteśmy kobietami które maja swoje potrzeby . Pamiętajcie że dziecko nie znaczy przekreśla nie wszystkiego . Pamiętajmy że jesteśmy ludźmi którzy maja różne potrzeby.
Przeglądając blogi natknęłam się na spoko zabawę .Niestety ona się już skończyła ale czemu nie podkraść pomysł tylko teraz nie powiem wam gdzie go widziałam :( I zacząć ją od nowa ?? Troszkę zmienię zasady mam nadzieje że nikt się nie obrazi i ktoś dołączy :)
A więc w tych urodzinowych plusach i minutach zauważyłam, że mało robię dla samej siebie dla siebie kobiety ... Wiec postanowiłam przez cztery tygodnie przypomnieć sobie że jestem kobietą że potrzebuje dla siebie też chociaż pięciu minut . W każda niedziele przez cztery tygodnie będę stawiała sobie zadania i będę miała tydzień żeby go zrealizować ;) Przed każdym nowym pomysłem będę opisywać co zrobiłam. 
Może ktoś się przyłączy do mnie i wspólnie będziemy pokazywać że jesteśmy kobietami . Wiadomo że nie będziemy zapominać o rodzinie .No ale jak my szczęśliwe to i cala rodzina się uśmiecha ;) Wiec czekam na was do niedzieli czyli 06.07.14  .

2 komentarze:

  1. Moja mama nigdy nie myśli o sobie, najpierw są inni... dopiero na szarym końcu ona. Myślę, że im dłużej utrzymujemy się w takim stanie tym trudniej potem zacząć nam myśleć o sobie jako o osobie, która tez ma prawo do własnych zainteresowań :(
    Jestem ciekawa co to za zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Matka, kobieta, żona i przyjaciółka. Tak wiele mamy zadań wynikających z naszej płci. Mamy też 5 minut dla samych siebie i popieram to w całości :)

    OdpowiedzUsuń