piątek, 5 grudnia 2014

Kartka urodzinowa








Za dzień mamy urodzinki naszej Tosienki i tak przyszła mi mała myśl do głowy . 
Co roku widać na blogach wymianki karteczkowe na święta, walentynki a nie zauważyłam takiej na urodzinki . Ja w tym roku brałam udział w takiej wymiance karteczkowej na urodziny dla siebie . Strasznie fajna i miła sprawa . 
I tak sobie pomyślałam ,że czemu by w tym roku nie zorganizować takiej wymianki dla naszych pociech .... 

Co wy na to .... ?????

Ja wiem ,że moja Tosia by się strasznie ucieszyła jak by znalazła w skrzynce listy - kartki adresowane dla niej. A co wasze pociechy na to myślę ,że też by miały uśmiech na swojej twarzy.
To co bawimy się   ... ???

Wiec chodzi o to ,że pozbieramy może parę osób-blogów które będą chciały wziaśc udział w tej zabawie. Zobaczymy ile będzie osób i wtedy albo zrobimy grupy ( jak będzie nas dużo) albo po prostu będziemy wysyłać każdej po kolei. Myślę ,że fajnie by było jak by były te kartki robione własnoręcznie przez dzieci. Wiadomo ,że może być z pomocą rodziców. Nasze pociechy będą się cieszyć żeby zrobić taka kartkę. Później będą miały radość jak w skrzynce pocztowej znajda coś tylko dla siebie .

No i co wy na to ... ??? 
Bierzecie udział w tej fajnej zabawie .... ???

A wiec czekam na wasze zgłoszenia tu pod tym postem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz